Tv reklámok

Miért költene Tv reklámra?

animacio
Azért mert most megteheti Ön is! Az internet térnyerése miatt, és az egyre kisebb televíziós reklámbevételek miatt az árak lementek. Tovább zsugorodott a reklámtorta, csak az online és a mobil piac bővült.

A Magyar Reklámszövetség adatai szerint 2011-hez képest tavaly 3 százalékkal kevesebbet – 174 milliárd forintot – költöttek a hirdetők a hazai médiumokban 2012. -ben. Urbán Zsolt, a szövetség vezetője a tendenciát a csökkenő fogyasztással PEDIG EGYRE TÖBBET NÉZZÜK A TV-T , a gazdasági teljesítménnyel, valamint az átalakuló médiafogyasztással és a hirdetői költések átrendeződésével magyarázta.

A reklámtortából változatlanul a tévétársaságok hasították ki a legnagyobb szeletet, a második helyezett a nyomtatott sajtó maradt, a digitális szegmens (online, mobil hirdetések) felkerült a dobogó alsó fokára.

A tévés piac 49 milliárdos szelete ugyanakkor 11 százalékkal volt kevesebb, mint két évvel ezelőtt. Ezzel kapcsolatban Kovács Krisztián, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke megjegyezte, hogy a hagyományos reklámok 13 százalékkal hoztak kevesebbet 2012-ben, míg az újfajta hirdetésekből (szponzoráció, termékelhelyezés) 25 százalékkal nagyobb bevétel keletkezett.

(Forrás: http://nol.hu/belfold/egyre_kevesebbet_koltenek_reklamra-1378719)

Lekapcsolták az analógot

Azzal, hogy lekapcsolták az analóg földfelszíni sugárzást, egyszerre több tendencia is elindult, ezzel lezárult a magyar tévés piacot érintő utolsó nagy változás is. Az nem meglepetés, hogy 2012 és 2013 között a digitális eszközök aránya 51 százalékról 66 százalékra nőtt. Az analóg kábel aránya is csökken, ugyanakkor az IPTV 2009 és 2014 között 2,6 százalékról 12 százalékra nőtt, ami azt jelenti, hogy egyre nő a tévéműsorokért nem csupán kábelszolgáltatókon keresztül fizetők aránya.

Szintén az átállásnak köszönhető, hogy 2013-ra a tévénézők 89 százaléka rendelkezett előfizetéssel. Ennél is érdekesebb, hogy ma már a tévénézők 74,6 százaléka több mint húsz csatornával rendelkezik, 61 százalékuk pedig 30-nál többel. Ez az arány 2009-ben még 65,2, illetve 53,1 százalék volt. Nyilván 2013-tól már nincs olyan tévénéző, aki csak három csatornát láthat, vagyis a közmédiát és a két nagy kereskedelmi tévét, hiszen a háztartások legalább hét csatornát biztosan tudnak fogni.

(Forrás: http://www.kreativ.hu/)


Csatornáink

M1, M2, Duna és Duna World, ATV, Hír Tv, Echo Tv, Sport 1 és 2, Spektrum és Spektrum Home, Viva, RTL Klub, Super TV2, Tv paprika, Minimax
  • M1 logo
  • M2 logo
  • Duna Tv logo
  • EchoTV logo
  • Hír TV
  • ATV logo
  • sport1 Tv logo
  • Sport 2 logo
  • Spektrum logo
  • Spektrum home
  • Super TV2 logo
  • VIVA logo
  • Tv paprika logo
  • Minimax Logo 2013
  • M3 logo
  • sportklub logo